Ik ben een blauw druifje

3 Reacties


My Flower

Liek bracht me op de website; Read My Mood: daar kun je laten analyseren hoe de stemming van je website is.

Leuk toch? Al is het resultaat in mijn geval een klein beetje droevig:

Blauwe druifjes voor de blues en rode anemonen voor het hartzeer. Het is meer romantisch verbitterd dan groot leed, maar toch – alle troost is welkom.

Ok, ik moet dus wat opgewekter en vrouwelijker zijn: wel, ga ik aan werken 😉

(waar zou die verliefdheid nou uit blijken? Ben ik me niet bewust van, spannend! )

3 thoughts on “Ik ben een blauw druifje

  1. Was aan de hand van een tektsje. Wat had je ingevuld.
    Ik had mijn laatste logje (generatieverschillen) ingevuld en kreeg:
    Miniboeketje van narcis (nieuwe kansen), tulp (succes), germini (gezond verstand) en anjer (eigenzinnigheid). Met andere woorden: ga ervoor en ga vooral je eigen gang.
    zie:http://www.readmymood.com/?ecard=897<=nl
    Misschien moet je een andere tekst proberen:)

  2. Pingback: Door de mand gevallen « Dee’tjes

Plaats een reactie